script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید وقتی صداوسیما به فارسی وان کمک کند !
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

ماهنامه مدیریت ارتباطات برای شماره مردادماه با حاجی کمیل، مدیر ارشد شبکه فارسی1 که برای شرکت در یک نشست در تهران حضور داشته، مصاحبه کرده است. این مدیر ارشد فارسی1 گفته است: «لطفاً صداوسیما، وزارت محترم ارشاد و نهادهای فرهنگی بیایند ما را هدایت کنند. ما این آمادگی را داریم که هر آنچه راکه مایه نگرانی است و هر سوژه ما که ضدارزشی هست را برداریم، حذف کنیم و برنامه های مشترکی را جایگزین کنیم. ما اعلام میکنیم این آمادگی را داریم که با صداوسیما برنامه های مشترک تولید کنیم.»


حالا فرض میکنیم همکاری تنگاتنگ صداوسیما و وزارت ارشاد با شبکه فارسی1 صورت گرفته است. با هم نگاهی به جدول برنامهها میاندازیم:


جدول برنامه های فارسی1:

1- یک صبح بانشاط: برنامهای شاد و مفرح و امیدبخش با اجرای استاد دکتر فرزاد جمشیدی که شادترین، فرح افزاترین و امیدبخش ترین مجری خاورمیانه است.


2- تکرار قسمت پخش شده دیشب از سریال یوسف پیامبر با زیرنویس انگلیسی، بغل نویس چینی و گوشه نویس دوبله حرکتی برای ناشنوایان.

3- خانه داری: برنامهای شاد و بانشاط و آموزنده برای خانم های خانه دار با اجرای دکتر محمد نظری که شادترین، بانشاط ترین، آموزنده ترین، خانه دارترین، آشپزترین، خیاط ترین، گلدوزیکننده ترین، سرمه دوزیداننده ترین، هندوانه آرایی بلدترین و کدآقاترین مجری خاورمیانه است.

4- میزگرد کودک آزاری: در این برنامه کارشناسان گوناگون میآیند و به بررسی علل پدیده ناهنجار کودک آزاری در جوامع غربی میپردازند.


5- مستند اسب: پخش قسمت 48 از مستند اسب که به شیوههای قشوکردن تن اسبها میپردازد.


6- گفتوگوی سیاسی: میزگردی کاملاً بیپروا و بیپرده با اجرای موافقترین مجری خاورمیانه. در این گفتوگوی داغ چالشی دو نفر سیاستمدار و کارشناس علوم سیاسی که با مجری مذکور میشوند سه نفر و همگی با هم توافق نظر دارند، به اتفاق به جناح سیاسی مقابل بدوبیراه میگویند.

7- فارسی1 در آینه فارسی1: این برنامه به نقد و بررسی سریال یوسفپیامبر در شبکه فارسی1 میپردازد. تاکنون 80 قسمت از جلسات نقد و بررسی این سریال پخش شده است. در هر برنامه یک منتقد سینمایی دعوت میشود. علاوه بر وی مجری، دکور برنامه و مسعود فراستی هم حضور دارند. هر منتقدی هرچه بگوید، فراستی با او مخالفت میکند. لذا تاکنون 40 جلسه موافق سریال بوده است و 40 جلسه مخالف سریال.


8 - نماهنگ: تصاویری از گلهای لاله، زنبور و دماوند که هی جلوی دوربین تکان میخورند و رنگشان تغییر میکند و عکسهایی که دوربین روی آنها تکان میخورد با صدای علیرضا افتخاری.


9- آگهی: پخش 80 آگهی قرعهکشی بانک، 243 نوع پفکنمکی و 432 کلاس کنکور.    


10- سریال سفری دیگرِ دیگر: محصول مشترک صداوسیمای ایران و شبکه فارسی1 با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بازی محمدرضا شریفی نیا در نقش سالوادور.
خلاصه داستان: مرحوم پدرو که مردی خداشناس و عارف و نوازنده دوتار است، از دنیا میرود. در جایی دیگر شخصی به نام حاج سالوادور که نقش وی را محمدرضا شریفی نیا بازی میکند، به رحمت خدا میرود. روح پدرو در جسم حاج سالوادور حلول میکند. حاج سالوادور به خانه پدرو میآید و به عنوان راننده کار میکند. او میداند که مرحوم پدرو بدهی و دین زیادی به گردن داشته و نماز و روزه فراوانی بدهکار است. لذا با کوشش مرد روحانی کلیسای محل به نام «پدر جاکوبو» سعی میکند تا بدهیها را بپردازد. در این رهگذر بانو ایزابل، خاله وی به نام روبهکا و دخترخاله ایزابل که دوشیزهای به نام والریاست، شیفته شخصیت معنوی حاج سالوادور میشوند و از وی برای رتق و فتق امور روزمره زندگی و نیز سلوک معنویشان کمک میگیرند.


شهرام شکیبا/ خبرآنلاین


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:طنز ,جالب,,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب